ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Η εταιρεία Garex κατασκευάζει και εμπορεύεται αρθρωτές πόρτες διπλού τοιχώματος με μόνωση αφρού πολυουραιθάνης
βραδείας καύσεως χωρίς CFC εμφυσημένος δι’ εγχύσεως στα διάκενα φύλλου αλουμινίου ή ατσαλολαμαρίνας
τελικού πάχους 45μμ και 35μμ..
Ο σχεδιασμός και η ενίσχυση των πορτών θα είναι τέτοια ώστε να μπορούν να αντέξουν φορτίο ανέμου ίσο
με 0,96 KPA ή 155 χιλ/ώρα πού είναι ισοδύναμο με 14 Beauforts με μεγίστη παρεκροπή 1/240 του πλάτους
ανοίγματος.
Η χρήση σκληροσκεύης 50μμ συνιστάται για πόρτες που το εμβαδόν τους δεν ξεπερνά τα 15 τ.μ. με συχνότητα
ανοίγματος που να μην ξεπερνά τις 50 φορές την ημέρα. Διαφορετικά συνιστάται η χρήση σκληροσκεύης 75μμ.
Tα δεδομένα προϊόντος, παρελκομένου εξοπλισμού, εξαρτήματα τοποθέτησης και εγκατάστασης, ηλεκτρικές καλωδιώσεις καθώς και δεδομένα πληροφοριών συντήρησης και ανταλλακτικών μπορούν να υποβληθούν είτε εγγράφως είτε διαγραμματικά.
2.1 Ατσαλολαμαρίνα με εμαγιέ φινίρισμα
Το εξωτερικό και εσωτερικό περίβλημα πάχους 0,40μμ. Φινιρισμένο με υψηλής
αντοχής ακρυλικό εμαγιέ πληρεί τις ακόλουθες διεθνείς προδιαγραφές:
Πάχος προστατευτικού στρώματος | A.S.T.M. |
D1400 |
Σκληρότης επιφανείας | C.G.S.B. |
93G.P1 |
Αντοχή στην αμμοβολή | A.S.T.M. |
B117 |
Αντοχή στην υγρασία | A.S.T.M. |
D2247 |
Αντοχή στην ηλιακή ακτινοβολία | A.S.T.M. |
D525 |
Αντοχή στο νερό | A.S.T.M. |
D870 |
Αντοχή στο ξεθώριασμα | A.S.T.M. |
D659 |
Ο βαθμός γαλβανισμού είναι 180γρ/τμ. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα παραγ-γελίας πόρτας πάχους περιβλύματος 0,34, 0,31 και 0,26μμ σύμφωνα με την προδιαγραφή ASTM με βαθμό γαλβανισμού 275γρ/τμ. Η επιφάνεια είναι βαμμένη με ακρυλικό χρώμα της σειράς 5000 και είναι οριζόντια γραμμωτό (ραμπωτέ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά / τομή
Περισσότερες Πληροφορίες
Ο μονωτικός αφρός πολυουραιθάνης χωρίς CFC εμφυσημένος δι’εγχύσεως καθιστά τα σπονδυλωτά φύλλα συμπαγή και ανθεκτικά σε βουλιάγματα ή χτυπήματα και ταυτό-χρονα παρέχει τέλεια θερμομόνωση και ηχομόνωση. Ο θερμικός συντελεστής R είναι 16 και η πυκνότητα της μόνωσης είναι 40 κλ/κμ.
Οριζόντια λωρίδα PVC μηχανικά συναρμόζει το ‘κούμπωμα’ κάθε φύλλου σε όλο του το μήκος και εμποδίζει την δημιουργία θερμικών γεφυρών.
Λάστιχο στεγανοποίησης (EPDM) προσαρμοσμένο σε ένα προφίλ από PVC σχήματος Π ενισχύει το φύλλο σε όλο του το μήκος και παρέχει προστασία από αέρα, φώς και σκόνη εφαρμόζοντας στο δάπεδο και στις όποιες μικρές ανωμαλίες του ελλειπτικά σαν βεντούζα.
Εύκαμπτο λάστιχο στεγανοποίησης (EPDM) πάχους 65μμ. προσαρμοσμένο σε ένα προφίλ από PVC καλύπτει το επάνω φύλλο καθιστώντας την πόρτα αδιάβροχη. Για πόρτες μήκους πάνω από 4μ. το λάστιχο στεγανοποίησης προσαρμόζεται σε προφίλ αλουμινίου για να ενισχύσει το φύλλο και να εξουδετερώσει τυχόν παρεκτροπές.
Η πόρτα φέρει περιμετρικά μεταξύ κάσας και γκαραζόπορτας λάστιχα στεγανοποίησης διπλού χείλους 38μμ. προσαρμοσμένο σε κανάλι από PVC υψηλής αισθητικής πού στεγανοποιεί πλήρως κατά των καιρικών συνθηκών.
Τα παράθυρα εποπτείας κατασκευάζονται από θερμομονωτικό διπλό τζάμι με υψηλή αντοχή στην θραύση (πολυκαρβονικό ή ακρυλλικό) διαστάσεων 60 Χ 30 cm.
Το πλαίσιο του παραθύρου είναι μονοκόμματο και φέρει περιμετρικά λωρίδα στεγανο-ποίησης κωνικού σχήματος για τέλεια μόνωση.
Χαλύβδινα ελάσματα πάχους 35μμ. εσωτερικά τοποθετημένα ενισχύουν το φύλλο στα σημεία προσαρμογής των μασίφ μεντεσέδων και της λοιπής σκληροσκεύης.
Το πλαίσιο των φύλλων είναι χαλύβδινο πάχους 25μμ., φέρει βαθμό γαλβανισμού 350γρ/τμ. και πληρεί την προδιαγραφή ASTΜ A446.
Ο μηχανισμός εξισορρόπησης του βάρους της πόρτας γίνεται με την μορφή ενός ή δύο ατσάλινων ελατηρίων ελικοειδούς στρέψης προσαρμοσμένα γύρω από χαλύβδινο άξονα ή δύο ελατηρίων επιμύκηνσης. Τα ελατήρια που χρησιμοποιούνται είναι της τάξης των 10,000 έως 100,000 κύκλων. Ο χαλύβδινος άξονας διατομής από 2,54 έως 3,17 cm στρέφεται υποβοηθούμενος από ρουλεμάν και διατηρεί το βάρος των ελατηρίων και της πόρτας χωρίς παραμόρφωση περισσότερο από 2,5μμ/μ. ανοίγματος υπό πλήρες φορτίο.
Τα τύμπανα φέρουν αυλάκια όπου τυλίγεται περιστροφικά το συρματόσχοινο της πόρτας.
Ο άξονας είναι μασίφ διαμέτρου 25μμ. και έχει ειδικές υποδοχές για τα τύμπανα της πόρτας.
Οι οδηγοί είναι γαλβανισμένοι εν θερμώ σύμφωνα με την προδιαγραφή A.S.T.M. Α653 και φέρουν διαστάσεις ανάλογα με το μέγεθος της πόρτας. Οι κατακόρυφοι οδηγοί είναι στερεωμένοι στη κάσα και είναι κλειστού τύπου ώστε τα ράουλα να αγκυστρώνουν στούς οδηγούς οδηγώντας την πόρτα εύκολα και με ασφάλεια.
Τα ράουλα είναι χαλύβδινα υψηλής αντοχής 50μμ. ή 76μμ. με σφαιρικούς κυλιόμενους τριβείς ( 10 μπίλλιες ) για μακρόχρονη λειτουργία. Μπορούν επίσης να χρησιμο-ποιηθούν ράουλα από τεφλόν ειδικά για περιορισμό του θορύβου.
Οι μεντεσέδες είναι κατασκευασμένοι απο μασίφ χάλυβα γαλβανισμένο και πάχους 33μμ. Για πόρτες πλάτους πάνω από 4,5μ.συνιστάται η χρήση διπλών μεντεσέδων στα δύο άκρα της πόρτας. Οι μεντεσέδες του επάνω φύλλου είναι ρυθμιζόμενοι για καλύτερη ευθυγράμμιση της πόρτας.
Για πόρτες πλάτους πάνω από 4,50μ. χρησιμοποιείται μπάρα υποστήριξης καθ’όλον το μήκος του φύλλου σχήματος Λ.
Για να προστατευτούν αποτελεσματικά οι οδηγοί σε περίπτωση σύγκρουσης ή άλλης ανάγκης, δύναται να τοποθετηθεί σιδερογωνιά πάχους 635μμ και ύψους 152μμ σχήματος Ζ στερεούμενη στην κάσα ανεξάρτητα από τούς οδηγούς.
Για πόρτες πάνω από 3μ. ύψος και χωρίς ηλεκτροκίνηση συνιστάται σύστημα χειροκίνησης πού περιλαμβάνει ατέρμονα, αλυσίδα, μηχανικό μειωτήρα και κάλυμμα. Το σύστημα χειροκίνησης εξασφαλίζει την δυνατότητα ελεγχόμενης στάσης της πόρτας σε οποιαδήποτε θέση κατά την άνοδο ή κάθοδο.
Για πόρτες με εμβαδόν ανώτερο των 24τμ. σταθερής ανύψωσης συνιστάται η τοποθέτηση εμβόλων με ελατήρια στο τέλος των οριζοντίων οδηγών ώστε να αποφεύγεται το ξετύλιγμα του συρματόσχοινου της πόρτας από τα τύμπανα.
Οι κινητήρες οροφής είτε μονοφασικοί είτε τριφασικοί χρησιμοποιούνται σε πόρτες σταθερής ανύψωσης . Η κίνηση μεταδίδεται μέσω αλυσίδας προσαρμοσμένης σε ένα αμφίδρομο σιδηρόδρομο κυλιόμενο σε διπλό χαλύβδινο κανάλι πού οδηγεί την πόρτα μέσω ενός σιδερένιου μπράτσου από το επάνω φύλλο ωθώντας το ή έλκοντάς το.
Τα βασικά χαρακτηριστικά των κινητήρων οροφής έχουν ως εξής:
Οι πλευρικοί ηλεκτροκινητήρες, είτε μονοφασικοί είτε τριφασικοί χρησιμοποιούνται σε πόρτες υψηλής ή κάθετης ανύψωσης, ρολλά, ή οποιοδήποτε άλλη πόρτα πού φέρει χαλύβδινο μασίφ άξονα πάνω στον οποίο προσαρμόζεται το μοτέρ ανύψωσης. Σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος υπάρχει η δυνατότητα μετάβασης μέσω ειδικού μηχανισμού σύμπλεξης σε χειροκίνηση. Η διάταξη αυτή δεν επιτρέπει την επαναλειτουργία του κινητήρα κατά το διάστημα ενεργοποίησης της χειροκίνησης. Η σύμπλεξη-μετάβαση από ηλεκτροκινητήρα σε χειροκίνηση και το αντίστροφο είναι δυνατή με χειρισμό από τη βάση του εδάφους.
Τα βασικά χαρακτηριστικά των πλευρικών κινητήρων έχουν ως εξής:
Κλειδί απασφάλισης
Μοντέλο GD-1
Mπουτονιερα E-King
Παράθυρα φωτισμού απο διπλό θερμομονωτικό τζάμι σε διάφορα σχέδια και υλικά
Παράθυρα φωτισμού απο διπλό θερμομονωτικό τζάμι σε διάφορα σχέδια και υλικά
Πομποί κυλιωμένου κωδικού υψίστης ασφαλείας
Φωτοκύτταρα